LIDT PRAKTISKE OPLYSNINGER

 ELLER FAQ SOM DET OGSÅ HEDDER NOGLE STEDER

 

HVORDAN BESTILLER JEG PLADS ?

  • Billetter forudkøbes gennem Place2book. Link til billetkøb i sæsonprogram.

  • Billet kan også købes kontant ved indgangen

HVAD HVIS MAN BLIVER SYG?

  • Når man deltager i spisning betales såvel entre som spisning forud. Indtil 8 dage før arrangementet kan man afbestille og få hele beløbet igen.

  • Alm Entre billetter:

    I HENHOLD TIL LOV OM VISSE FORBRUGERAFTALER § 18 STK. 2 NR. 12, ER KØB AF BILLETTER IKKE OMFATTET AF FORTRYDELSESRETTEN

HVOR MANGE ER DER PLADS TIL?

  • Vi har desværre kun plads til 120 spisende gæster, men selvfølgelig flere efter spisningen.

  • Dørene åbnes normalt kl. 18.45 og forret serveres kl. 19.15 og efterfølgende kaldes bordene op til buffet’en. Køkkenet sætter friske fade frem imellem bordopkald.

  • Ikke spisende gæsterkan normalt komme ind kl. 20.15

ER DER FORUDBESTEMTE SIDDEPLADSER?

  • Man kan via fanen spisning ønske placering ved bestemt bord. Vi kan ikke garantere placeringen, men vil prøve vort bedste

HVAD FÅR MAN FOR PENGENE?

  • Der er en tallerkenanrettet forret, som serveres ved bordene. Hovedretten er en buffet. Efter hovedretten er der 1 stk. kage pr. person. Venligst undlad at tage et helt fad med ned til bordet - som sagt kun 1 stk. pr. prs.

  • Kaffe er IKKE incl. i prisen, men kan købes (begrænset antal kander) i baren. Barpriserne er i øvrigt som alt andet i klubben nonprofit.

KAN JEG BETALE MED DANKORT eller MOBILEPAY?

  • Vi modtager kontant og MobilePay. Vi modtager ikke Dankort eller andre betalingskort da det for os er en dyr og besværlig løsning, så vi foretrækker at du betaler kontant eller med MOBILEPAY.

HVORFOR ER DER FORSKEL PÅ ENTRE PRISER?

  • En jazzklub er et nonprofit foretagende. Vi beregner priserne ud fra de honorarer vi skal betale de respektive orkestre. Derfor vil I nu og i fremtiden se forskellige priser.

HAR JEG NOGEN INDFLYDELSE PÅ MUSIKVALG?

  • Selvfølgelig ikke for en igangværende sæson, men for den efterfølgende. Bestyrelsen lægger program i perioden april-juli for den kommende sæson.

  • Vi ser meget gerne at I sender forslag til orkestre med så mange oplysninger og selvfølgelig begrundelse til info@farumjazzklub.dk.

ER DU GLAD FOR KLUBBEN ELLER ... ?

  • Så hører vi også gerne fra dig på ovenstående mailadresse.

MANGE HILSNER - BESTYRELSEN